Häirintäyhdyshenkilöt

Moikka!

Me olemme Johanna ja Miska. Toimimme LKS:n häirintäyhdyshenkilönä eli häryinä. Kehitämme yhdessä yhdenvertaisuustiimin kanssa Seuran toimintaa yhdenvertaisemmaksi ja lähestyttävämmäksi kaikille. Tavoitteena on, että jokainen kandiseuralainen ja uusi opiskelija kokee olevansa tervetullut mukaan toimintaan juuri sellaisena kuin on.

Voit olla toiseen meistä tai meihin molempiin yhteydessä, mikäli kohtaat esimerkiksi kiusaamista, syrjintää, häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua. Seuralla on nollatoleranssi epäasialliseen kohteluun ja meihin voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä. Kanssamme käymäsi keskustelut ovat luottamuksellisia. Meidän lisäksemme voit ottaa yhteyttä tapahtumakohtaisiin häirintäyhdyshenkilöihin, jotka ilmoitetaan kunkin tapahtuman yhteydessä erikseen.

Vaikka myös LKS:n piirissä esiintyy valitettavasti häirintää, ei tapahtumiin tai Seuran muuhun toimintaan osallistumista tarvitse pelätä. Jos joku asia tuntuu epämiellyttävältä, siitä kannattaa puhua, jotta asialle voidaan tehdä jotakin. Seura on täynnä avoimia ja innokkaita ihmisiä ja tekijöitä, jotka haluavat, että myös Seuran toiminta on mielekästä kaikille jäsenille.

Yhteys molempiin häirintäyhdyshenkilöihin: hairintayhdyshenkilo@lks.fi

Yhteys Johannaan: johanna.castren@helsinki.fi

Yhteys Miskaan: miska.kandolin@helsinki.fi

Voit olla yhteydessä Seuran häirintäyhdyshenkilöihin myös anonyymillä formsilla: https://forms.gle/vQJNwWTQ3s3TV8EM9